Bewertungen von Mr. Sushi Hilversum

Neue Beurteilungen

4.0
René Rodenburg
30 MĂ€rz 2025

Bijna alles goed!
 als we echter aangeven dat wij geen stokjes en sojasaus willen, en dit zit er toch bij (om vervolgens direct in de prullenbak te belanden) dan is dat wel jammer en onnodige verspilling.

Daniël
30 MĂ€rz 2025

Eten was prima, maar heb iets anders meegekregen dan besteld was. (rijst met kip ipv nasi). Eten uiteindelijk zelf opgehaald, dus kan niet oordelen over bezorgen.

Tom
29 MĂ€rz 2025
Juul
28 MĂ€rz 2025

De rijst was niet goed deze keer. Zo plakkerig dat je de sushi kapot maakte als je hem pakte. Ook in de mond leek het 1 grote bal te worden.

Ronald Stokking
24 MĂ€rz 2025

Heerlijke sushi en op tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Victor
23 MĂ€rz 2025

Vers, kwalitatief, goede prijs, very hapy

Nouschka
21 MĂ€rz 2025

Altijd goed en lekker, bijna altijd ook snelle bezorging! Soms mag er wel iets meer soyasaus meegegeven worden bij een grote bestelling

Nienke
20 MĂ€rz 2025
Maria van Tol
20 MĂ€rz 2025

Helaas geen Chinese bami meer in het assortiment en zoals altijd veel te laat bezorgd.

Yannick
19 MĂ€rz 2025

Bezorger kwam aan zonder bestelling. Bleek dat hij de tas in een verkeerde fiets had gezet. Na 25 min kwam de bestelling, maar de warme gerechten waren helaas koud.

Mirjam
19 MĂ€rz 2025

We hebben ruim 1.5 uur op de bestelling moeten wachten. Toen ik belde konden ze de bon nergens vinden, dus ik denk dat ze het vergeten waren..

Naezer
18 MĂ€rz 2025

Opm een box c die je krijgt bij 30 punten,kan dat niet aan een ander product besteed worden wat wel in je (smaak) valt Gr henk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hanna
17 MĂ€rz 2025

Kwaliteit vond ik jammer genoeg matig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

YT
16 MĂ€rz 2025

Heerlijk. Snel klaar en heerlijk thuis opgegeten.

Anita
16 MĂ€rz 2025

Voor het eerst viel het wat tegen. Alles was lauw en er zat geen soja bij. Normaal nooit last van. Zonde

Maria van Tol
14 MĂ€rz 2025

Helaas weer duurder geworden, groenten nu apart erbij bestellen. Ruim 30 minuten later bezorgd, zoals bijna altijd, nu wel netjes gebeld hierover. Helaas nog steeds geen kortingsbonnen ontvangen voor alle keren veel te laat bezorgd.

Niels
13 MĂ€rz 2025

We hadden gevraagd om geen stokjes toe te voegen, maar daardoor waren er ook geen soya saus en wasabi meegegeven. Toch wel een gemis.

manuel
12 MĂ€rz 2025

Ze waren wat vergeten. Kan gebeuren en wordt in elk geval prima en snel alsnog nabezorgd met nog een klein extraatje als excuus. Prima!

RJ
9 MĂ€rz 2025

De sushi was in veel te kleine doosje gepropt waardoor alle sushi helemaal geplat aan kwam. Bij het verwijderen van de deks l kwam alle topping met de rolls mee. Slechte ervaring voor deze prijzen


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Amieke
9 MĂ€rz 2025

Goed werkende site, snelle levering, lekkere shusi!

Elise
9 MĂ€rz 2025

Lekker! Duurde wel even, maar het was ook een zaterdagavond. Dus dat kan ik ze niet kwalijk nemen.

Arjan
9 MĂ€rz 2025

Hele dunne sushi bijna geen rijst in de rollen daardoor vielen ze helemaal uit elkaar.tevens is de box in een half jaar tijd van €30 naar €36 gegaan.

Eline
8 MĂ€rz 2025

Het was weer heerlijk en altijd aardig personeel!

Jack
8 MĂ€rz 2025

Warme gerechten waren bijna koud

Geen
8 MĂ€rz 2025

Sushi smaken lekker maar vallen uit elkaar door te weinig nori

Andre Engel
8 MĂ€rz 2025

De Japanse beef was echt veeeel te zout

Sam
7 MĂ€rz 2025

Heerlijk eten en op tijd bezorgd

Marieke
7 MĂ€rz 2025

Het was weer heerlijk en het was er snel. Ik miste alleen wel de overheerlijke saus op de teriyaki saté.

Steef
4 MĂ€rz 2025

De sushi was ijskoud en daardoor leek de sushi niet vers en smaakte ook niet zo lekker als normaal.

Daniël
3 MĂ€rz 2025

Snelle bezorging ondanks dat ik vlak voor sluiten had besteld.

Heidi
2 MĂ€rz 2025

Heerlijk eten en snel geleverd

Willem
1 MĂ€rz 2025

Denk gisteravond even een mindere dag.. zou eigenlijk niet mogen in deze prijsklasse

Timmermans
28 Februar 2025

Het eten dat warm zou moeten zijn, was lauw en niet gaar. De sushi vond ik de minst lekkere sushi die ik gegeten heb. Je ziet aan alles dat er geen aandacht aan besteed is. Voor 60 euro voir 2 personen, verwacht ik wel iets van kwaliteit

Ekkie
26 Februar 2025

Onze go-to voor heerlijke sushi :)

Cherish
23 Februar 2025

- Bezorging duurde meer dan 1.5 uur, wellicht doordat het op zondagen drukker is? Desondanks heb ik de bezorger wel fooi gegeven want het is uiteraard niet zijn schuld. - Sommige sushi’s waren niet koud maar lauw warm doordat de warme gerechten die we besteld hadden er tegenaan verpakt/gedrukt zaten. - Wanton soep bakje was niet helemaal vol. - Overall experience: matig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal bakker
23 Februar 2025

Echt top! Snelle bezorging goede sushi netjes verpakt en vriendelijke bezorgers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willem
23 Februar 2025

De Chuka Wakame ontbrak bij de levering

Iris
23 Februar 2025

Heerlijke sushi. Op tijd bezorgd.

Tina Evers
23 Februar 2025

Super telleurgesteld! Ik had een bestelling van 190 euro voor verjaardag. Het kwam te vroeg maar oké. Vervolgens miste een tas. Bellen natuurlijk. Reactie: oh die staat nog hier. Ik zei nog er zitten vooral de warme dingen in, die zullen we koud zijn. Nee hoor is goed ingepakt was de reactie. Geen sorry, geen tegemoetkoming niets. Een uur later kwam de 3de tas. De helft was koud. Dit is nu de zoveelste keer dat er iets mis gaat. Maar deze was de grootste misser. Waarom doen jullie er niet alles aan om klanten tevreden te houden? Een kortingsbon of zoiets voor de volgende keer was toch wel normaal geweest?

Xxxxxxxx
23 Februar 2025
Paets
23 Februar 2025

Lekker

J
22 Februar 2025
Huis in t veld
22 Februar 2025

Half uur na aangegeven bezorgtijd gebeld omdat ik nog niets had gekregen. Aan telefoon werd mij bevestigd dat mijn bestelling net was ingepakt voor bezorging. Ik woon 5 min van winkel. Half uur later weer gebeld. Toen werd aangegeven dat mijn bestelling net de deur uit ging. Bij aankomst ontbrak deel van bestelling en ook de eetstokjes. Ontbrekende deel werd daarna wel snel nabezorgd

Telka Knapen
22 Februar 2025

Had dag vantevoren al besteld voor 18.50. Werd om 19.00 uur keurig gebeld dat bezorger nu de deur uitging. We wonen op 5 minuten afstand. 19.15 nog geen eten, dus gebeld. Ja, de bezorger was echt onderweg, dus zou er zo wel zijn, maar moest langs meerdere adressen. 19.30 nog steeds geen eten, dus weer gebeld. Wederom de boodschap dat bezorger echt onderweg was. Boos geworden dat dit niet normaal was, dat eten wel koud zou zijn ondertussen, dat ze contact moesten zoeken met bezorger, wat ze gingen doen om mij te compenseren. Eten zou nog wel warm zijn, want warmhoudbak. Meisje aan de telefoon hield elke keer ruggespraak met iemand, maar diegene was blijkbaar te laf om mij zelf te woord te staan. Ze kon uiteindelijk 20% korting op volgende bestelling geven, dat zou ik via een appje ontvangen (dag later nog steeds niets ontvangen) . Aangegeven dat ik daar niets aan heb, want ben vertrouwen volledig kwijt en zal niet weer bij hen bestellen. Ik zou kortingscode toch ontvangen en als ik over

De vriendinnen
21 Februar 2025

Heerlijk, meer dan genoeg, bij het ophalen vriendelijke medewerker en het stond klaar. Toppers

Van rijn
19 Februar 2025

Het was heerlijk

FĂ©line
19 Februar 2025

Bezorging perfect optijd alleen jammer dat we geen soja saus stokjes etc er bij gekregen hadden

Nisrine
16 Februar 2025

Erg druk maar toch blijven ze lachen. En een service waar ik zeer tevreden over ben. En de Shushi was overheerlijk en de zalm een dikke aanrader.

Maria van Tol
15 Februar 2025

Er wordt mij al maanden korting beloofd voor meerdere keren te late bezorging, maar nooit iets ontvangen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Maria, Mail ons even op info@mrsushi.nl dan regelen we direct waar u recht op heeft. Team Mr Sushi

Laurens
15 Februar 2025

Sushi besteld met Valentijnsdag. Kan mij voorstellen dat het druk is maar uiteindelijk werd ons eten zonder bericht vanuit mr. Sushi 2,5 uur later bezorgd (om half 10). Kwaliteit was verre van wat we gewend waren, kleine uit elkaar vallende sushi’s. Absoluut niet het geld waard, zonde want we bestellen er met regelmaat de tot dan toe heerlijke specials, maar twijfel of ik er nog een keer ga bestellen.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Laurens, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet de kwaliteit had die u van ons gewend bent. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Clara
15 Februar 2025
Yannick
15 Februar 2025

Wegens drukte ruim 2 uur gewacht. Erg lang, zeker omdat ik na een uur gebeld werd met de mededeling dat onze bestelling na 20 minuten zou vertrekken.

Daniëlle
14 Februar 2025

Deze keer de crispy fried sushi besteld. Wij vonden het een te dikke laag (‘paneer ‘), in onze beleving niet crispy, viel erg machtig. De curry chicken wok als altijd erg lekker.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Danielle, Excuus dat de crispy box niet was waar u op hoopte. We geven de feedback door aan de chefs. Team Mr Sushi

Sander
14 Februar 2025
-
14 Februar 2025

Altijd vers en lekker. Qua prijs iets duurder dan de rest in Hilversum, maar ook de lekkerste sushi

Jasper
14 Februar 2025
Patricia
14 Februar 2025

Wij hadden een grote bestelling gedaan om vrienden voor het eerst kennis te laten maken met sushi. De sushi was netjes verpakt en zag er verzorgd uit. Ook werd er rekening gehouden met allergieën, waarbij bepaalde vis niet samen kon met andere soorten. Betreft de tijd, waren zij iets verlaat, maar er werd netjes gebeld. Iedereen was verkocht en de mensen die nooit sushi hadden gegeten kregen een super succes ervaring!



13 Februar 2025

Het was echt extreem overpriced voor wat je kreeg. En zowel de sushi als poké bowl hadden weinig smaak

Charlotte
13 Februar 2025
Paula van der voort
11 Februar 2025

Vroeg in de middag een bestelling gedaan voor 17.00 a 17.15 uur. Half 6 gebeld dat t nog lang kon duren. En dat was ook zo! :( Terwijl mijn dochter ( ook vanuit Hilversum moest komen ) geen file had en op tijd thuis was. Heel apart!!!

Antwort von Mr. Sushi

Beste Paula, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

R m Bakker
10 Februar 2025
Piet
10 Februar 2025

Heeft weinig smaak. Gebruiken vooral veel komkommer. Bestelde nu weer een keer hier omdat onze favoriete zaak een paar weken dicht is. Viel helaas heel erg tegen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Samantha
7 Februar 2025

Super lekker gegeten!! Vriendelijke bezorger

Marc
7 Februar 2025
Eric
2 Februar 2025

Heerlijke sushi gegeten. Houden altijd goed rekening met onze wensen.

Bos
2 Februar 2025

Heerlijk eten en keurig op tijd

adilson
28 Januar 2025

Heel goed

Mariken
27 Januar 2025

Ze belden dat ze later zouden zijn dan afgesproken. Dat is netjes maar ik had in de middag al besteld
 warme dingen kwamen lauw aan. De ebi was niet meer krokant
.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

S.
25 Januar 2025
Samantha
25 Januar 2025

Heerlijk gegeten, maar een uur en drie kwartier op je bestelling moeten wachten, is echt niet goed.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Samantha, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

M
25 Januar 2025

Zalige sushi en heerlijk rundvlees!

Van rijn
25 Januar 2025
Ingrid
24 Januar 2025

Grote bestelling gedaan, gevraagd om 5x stokjes, kregen er 2. 1x kleine wasabi voor de hele bestelling niet wat we van jullie gewend zijn. Deels was de tonijn grijs, niet aantrekkelijk voor rauwe vis.Zou graag een overzicht zien ergens van mijn punten, leek of ik er nu minder had dan vorige keer

Kayleigh
24 Januar 2025

Goed eten, en goede en nette bezorging.

F.
24 Januar 2025

De bestelling was zo laat dat we het zelf maar zijn gaan halen. Het stond daar al 45 min. klaar (dat weet ik omdat we al gebeld hadden) maar blijkbaar was er geen bezorger beschikbaar met als gevolg dat de warme gerechten koud waren. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren (alhoewel de vorige keer de bestelling ook ruim een half uur te laat was) maar het meest vervelende vind ik nog wel dat er helemaal geen excuses volgen of bijvoorbeeld een deel van de rekening+de bezorgkosten (fooi had ik zelfs ook al betaald) teruggestort worden. Als ze eerder even hadden gebeld dat het niet zou gaan lukken om op tijd te bezorgen, was de irritatie ook niet zo hoog opgelopen en waren we eerder zelf er naar toe gegaan.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Mail ons graag nog eventjes, dan proberen we u alsnog netjes te compenseren.

Robert
21 Januar 2025

Goede sushi en snelle bezorging, helaas alleen wel de wasabe vergeten.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Robert, onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer weer extra op letten!

Joep Gerritsen
21 Januar 2025

Wij bestellen met grote regelmaat dezelfde box, echter is de box kleiner voor meer geld? Opvallende verschuiving, gaan trucjes zoals karvan cevitan krijgen. Lijkt me geen goede manier om met je klanten om te gaan.

j vd berg
20 Januar 2025

Helaas waren de warme gerechten weer NIET warm, ondanks dat ik om de hoek woon dus reistijd van de bezorger is echt niet ver. Sushi was perfect maar warme gerechten kan je beter niet bestellen!

Irene van Rooij
19 Januar 2025
Suzanne
19 Januar 2025

Eten was goed en lekker. Echter duurde het 1,5 uur voordat het bezorgd werd dat vond ik heel vervelend en jammer. Misschien bij bestelling aangeven hoe lang het duurt of hou de klant op de hoogte dan weten die ook waar ze aan toe zijn.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak. Mail ons graag nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling, wanneer dit nog niet gebeurd is.

Smit
19 Januar 2025
Charlotte Meynen
15 Januar 2025

Heerlijke pokebowl en sushi. Keurig op tijd bezorgd met voldoende sojasaus . Dank

Mo
14 Januar 2025

Was weer heerlijk.

D
13 Januar 2025

Bezorging was snel en heel vriendelijk. De sushi daar in tegen was eigenlijk heel droog en smaakloos. We bestellen hier wel vaker, was me wel eerder opgevallen maar gisteren zat er echt geen smaak aan, zonde omdat sushi altijd prijzig is. Zal niet zo snel weer bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat u minder tevreden was over deze bestelling. Jammer om hier via deze weg over op de hoogte gesteld te worden, graag hadden we hier direct even contact over gehad zodat we dit verder konden bespreken en hopelijk naar tevredenheid kunnen oplossen.

Kristian
12 Januar 2025

De warme gerechten waren aan de koude kant.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Kristian, vervelend dat de warme gerechten niet meer goed warm waren bij aankomst, onze excuses voor dit ongemak. U mag altijd even bellen als iets niet naar wens is, dan komen we hopelijk tot een passende oplossing.

Judith
9 Januar 2025

Eerlijk is eerlijk eerste X was niet goed
. maar deze X ECHT ZO ENORM LEKKER

Lars
9 Januar 2025

1 uur en 45 minuten moeten wachten. Echt te lang

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lars, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

P.a van der voort
8 Januar 2025

Super vers 😋

Wendy
5 Januar 2025

Helaas was het meeste koud

Antwort von Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Samantha Verkerk
5 Januar 2025

Heerlijk! :)

Wieco
3 Januar 2025

prima

Saskia Temming
2 Januar 2025

Prima bezorging.. en heerlijk gesmaakt..

H Janssen
2 Januar 2025

Kwalitatief goede sushi, veel variëteit, fraai opgemaakte schalen, keurig op tijd bezorgd (terwijl het een drukke Nieuwjaarsdag was). Wij hadden alleen i.v.m. allergie graag een aantal gerechtjes zonder sesamzaad gehad maar daar kon men 'vanwege de drukte' niet aan voldoen. Heb dus bij Albert Heijn maar aanvullende gerechten gehaald. Daar kon het wel. Dat is ondanks dat we tevreden zijn toch een klein minpuntje en dat dient natuurlijk ook verteld te worden.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw feedback. Omdat we voorzichtig willen zijn met allergieën, wilden we uit voor zorg geen speciale verzoeken aannemen tijdens deze extreme drukte, uit veiligheid voor uw gezondheid. Doorgaans is dit geen probleem, dus u mag dit dan altijd even telefonisch aan ons doorgeven! Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft.

Mariska
2 Januar 2025
Jordy
1 Januar 2025

Mijn vrouw besteld hier regelmatig en het is eigelijk altijd goed en smaakt heerlijk . Helaas de laatste x niet misschien omdat het heel druk was of iets dat durf ik niet te zeggen het is wel jammer en zeker omdat het bijna 80.- euro was

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jordy, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Klaas
1 Januar 2025

Zeer smaakvol.

Karin Biemholt
1 Januar 2025

Niks op aan te merken, keurig verzorgd en superlekker.

Sandy
1 Januar 2025

Altijd lekkere verse sushi

Natas
31 Dezember 2025

Lekkere sushi, netjes opgemaakt, nog warm! Top bezorging optijd!

Ron Muizelaar
30 Dezember 2025

Duurde wat lang, maar er werd wel gebeld hoe het zat. Echt netjes.