Beoordelingen van Mr. Sushi Hilversum

Recente recensies

4.0
Karin
11 mei 2025

Super lekker gegeten. We wisten dat het wel eens druk kon zijn dus de wachttijd voor lief genomen. Misschien wel een idee om op de site te vermelden dat het erg druk is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eveline
10 mei 2025

Erg erg lekker weer! De garnalen ebi nog heet en de sushi om te smullen!

Astrid
9 mei 2025

Snel bezorgd erg lekker

Ronald Kreuning
8 mei 2025

Het mag alleen wat heette

René R.
6 mei 2025

Prima sushi, tijdige bezorging door een uiterst vriendelijke bezorger! Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald Stokking
5 mei 2025
F. v Weeren
3 mei 2025

De kennismaking met Mr Sushi zijn producten is een die wij graag meerdere keren willen meemaken. Overheerlijke sushi prima op smaak en de service is uitstekend. Dankjewel voor dit alles. Tot de volgende keer. Frank

Karen Smael
3 mei 2025

We hebben heerlijk gegeten. Ik miste alleen gember, maar verder was het super.

Wesley Sukel
29 april 2025

Eten was vers en lekker. Zelf opgehaald en het stond op de aangegeven tijd klaar. Eten is heerlijk en mensen zijn aardig

Blaauw
25 april 2025

Ondanks verwarring rond adressering op tijd, volledig en vriendelijk

Olha
24 april 2025
Chantal
22 april 2025

Best sushi in town! :)

Jessica Singh
22 april 2025

Mijn bestelling heb ik geannuleerd omdat er totaal niet met mij meegewerkt werd. Ik snap dat jullie geen aanpassingen doen aan boxen, maar ik ben zwanger en geef aan dat ik 1 rol niet kan eten en of die vervangen kan worden voor een goedkopere rol? Antwoord is nee maar er komt ook geen alternatief of andere mogelijkheid. Wordt totaal niet meegedacht, geld wordt terug gestort. Ben benieuwd wanneer.

R m Bakker
20 april 2025
Tommy Hunt
19 april 2025
C.Zwart
19 april 2025

Pokebowl was echt heerlijk!

Esther
18 april 2025
Karin
15 april 2025

De sushi was te warm, daardoor verkleurde de vis. Echt jammer.

Wanda
15 april 2025
teleurgestelde klant
14 april 2025

bizar lang wachten, geen gehoor als je vraagt waar bestelling blijft en dat voor een ‘vaste’ klant, ik zou teruggebeld worden door manager want ze gaven zelf aan dat het ‘niet lekker liep’ maar ook niet gebeurd, uiterst teleurstellend en beter gezegd schandalig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly Driessen
14 april 2025

Erg lekkere sushi, we hebben weer genoten. Het enige minpunt was de toch wat droge en taaie kip in de kip-sushirol. De rest was super!

Chanel
13 april 2025
Sonja Zeven
13 april 2025

Het eten was weer heerlijk en de bezorger was heel vriendelijk!

W. Cornelissen
12 april 2025

Wij bestellen hier regelmatig, maar deze keer was de kwaliteit van de tonijn slecht. Het smaakte vies en we hebben het niet op durven eten. In de prullenbak helaas, erg zonde dit!

Ronald Kreuning
12 april 2025

Goed heet snel bezorgd

Emmy
11 april 2025

Heerlijk gegeten op mijn verjaardag 10 april. Jammer dat mijn jongens het ook zo lekker vinden, dus moeten wij nog meer bestellen 🤭🤪

marleen le comte
10 april 2025
M
7 april 2025

Teveel rijst en tussen 4 verschillende rollen weinig smaak verschil

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René Rodenburg
30 maart 2025

Bijna alles goed!… als we echter aangeven dat wij geen stokjes en sojasaus willen, en dit zit er toch bij (om vervolgens direct in de prullenbak te belanden) dan is dat wel jammer en onnodige verspilling.

Daniël
30 maart 2025

Eten was prima, maar heb iets anders meegekregen dan besteld was. (rijst met kip ipv nasi). Eten uiteindelijk zelf opgehaald, dus kan niet oordelen over bezorgen.

Tom
29 maart 2025
Juul
28 maart 2025

De rijst was niet goed deze keer. Zo plakkerig dat je de sushi kapot maakte als je hem pakte. Ook in de mond leek het 1 grote bal te worden.

Ronald Stokking
24 maart 2025

Heerlijke sushi en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Victor
23 maart 2025

Vers, kwalitatief, goede prijs, very hapy

Nouschka
21 maart 2025

Altijd goed en lekker, bijna altijd ook snelle bezorging! Soms mag er wel iets meer soyasaus meegegeven worden bij een grote bestelling

Nienke
20 maart 2025
Maria van Tol
20 maart 2025

Helaas geen Chinese bami meer in het assortiment en zoals altijd veel te laat bezorgd.

Yannick
19 maart 2025

Bezorger kwam aan zonder bestelling. Bleek dat hij de tas in een verkeerde fiets had gezet. Na 25 min kwam de bestelling, maar de warme gerechten waren helaas koud.

Mirjam
19 maart 2025

We hebben ruim 1.5 uur op de bestelling moeten wachten. Toen ik belde konden ze de bon nergens vinden, dus ik denk dat ze het vergeten waren..

Naezer
18 maart 2025

Opm een box c die je krijgt bij 30 punten,kan dat niet aan een ander product besteed worden wat wel in je (smaak) valt Gr henk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanna
17 maart 2025

Kwaliteit vond ik jammer genoeg matig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

YT
16 maart 2025

Heerlijk. Snel klaar en heerlijk thuis opgegeten.

Anita
16 maart 2025

Voor het eerst viel het wat tegen. Alles was lauw en er zat geen soja bij. Normaal nooit last van. Zonde

Maria van Tol
14 maart 2025

Helaas weer duurder geworden, groenten nu apart erbij bestellen. Ruim 30 minuten later bezorgd, zoals bijna altijd, nu wel netjes gebeld hierover. Helaas nog steeds geen kortingsbonnen ontvangen voor alle keren veel te laat bezorgd.

Niels
13 maart 2025

We hadden gevraagd om geen stokjes toe te voegen, maar daardoor waren er ook geen soya saus en wasabi meegegeven. Toch wel een gemis.

manuel
12 maart 2025

Ze waren wat vergeten. Kan gebeuren en wordt in elk geval prima en snel alsnog nabezorgd met nog een klein extraatje als excuus. Prima!

RJ
9 maart 2025

De sushi was in veel te kleine doosje gepropt waardoor alle sushi helemaal geplat aan kwam. Bij het verwijderen van de deks l kwam alle topping met de rolls mee. Slechte ervaring voor deze prijzen…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amieke
9 maart 2025

Goed werkende site, snelle levering, lekkere shusi!

Elise
9 maart 2025

Lekker! Duurde wel even, maar het was ook een zaterdagavond. Dus dat kan ik ze niet kwalijk nemen.

Arjan
9 maart 2025

Hele dunne sushi bijna geen rijst in de rollen daardoor vielen ze helemaal uit elkaar.tevens is de box in een half jaar tijd van €30 naar €36 gegaan.

Eline
8 maart 2025

Het was weer heerlijk en altijd aardig personeel!

Jack
8 maart 2025

Warme gerechten waren bijna koud

Geen
8 maart 2025

Sushi smaken lekker maar vallen uit elkaar door te weinig nori

Andre Engel
8 maart 2025

De Japanse beef was echt veeeel te zout

Sam
7 maart 2025

Heerlijk eten en op tijd bezorgd

Marieke
7 maart 2025

Het was weer heerlijk en het was er snel. Ik miste alleen wel de overheerlijke saus op de teriyaki saté.

Steef
4 maart 2025

De sushi was ijskoud en daardoor leek de sushi niet vers en smaakte ook niet zo lekker als normaal.

Daniël
3 maart 2025

Snelle bezorging ondanks dat ik vlak voor sluiten had besteld.

Heidi
2 maart 2025

Heerlijk eten en snel geleverd

Willem
1 maart 2025

Denk gisteravond even een mindere dag.. zou eigenlijk niet mogen in deze prijsklasse

Timmermans
28 februari 2025

Het eten dat warm zou moeten zijn, was lauw en niet gaar. De sushi vond ik de minst lekkere sushi die ik gegeten heb. Je ziet aan alles dat er geen aandacht aan besteed is. Voor 60 euro voir 2 personen, verwacht ik wel iets van kwaliteit

Ekkie
26 februari 2025

Onze go-to voor heerlijke sushi :)

Cherish
23 februari 2025

- Bezorging duurde meer dan 1.5 uur, wellicht doordat het op zondagen drukker is? Desondanks heb ik de bezorger wel fooi gegeven want het is uiteraard niet zijn schuld. - Sommige sushi’s waren niet koud maar lauw warm doordat de warme gerechten die we besteld hadden er tegenaan verpakt/gedrukt zaten. - Wanton soep bakje was niet helemaal vol. - Overall experience: matig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal bakker
23 februari 2025

Echt top! Snelle bezorging goede sushi netjes verpakt en vriendelijke bezorgers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
23 februari 2025

De Chuka Wakame ontbrak bij de levering

Iris
23 februari 2025

Heerlijke sushi. Op tijd bezorgd.

Tina Evers
23 februari 2025

Super telleurgesteld! Ik had een bestelling van 190 euro voor verjaardag. Het kwam te vroeg maar oké. Vervolgens miste een tas. Bellen natuurlijk. Reactie: oh die staat nog hier. Ik zei nog er zitten vooral de warme dingen in, die zullen we koud zijn. Nee hoor is goed ingepakt was de reactie. Geen sorry, geen tegemoetkoming niets. Een uur later kwam de 3de tas. De helft was koud. Dit is nu de zoveelste keer dat er iets mis gaat. Maar deze was de grootste misser. Waarom doen jullie er niet alles aan om klanten tevreden te houden? Een kortingsbon of zoiets voor de volgende keer was toch wel normaal geweest?

Xxxxxxxx
23 februari 2025
Paets
23 februari 2025

Lekker

J
22 februari 2025
Huis in t veld
22 februari 2025

Half uur na aangegeven bezorgtijd gebeld omdat ik nog niets had gekregen. Aan telefoon werd mij bevestigd dat mijn bestelling net was ingepakt voor bezorging. Ik woon 5 min van winkel. Half uur later weer gebeld. Toen werd aangegeven dat mijn bestelling net de deur uit ging. Bij aankomst ontbrak deel van bestelling en ook de eetstokjes. Ontbrekende deel werd daarna wel snel nabezorgd

Telka Knapen
22 februari 2025

Had dag vantevoren al besteld voor 18.50. Werd om 19.00 uur keurig gebeld dat bezorger nu de deur uitging. We wonen op 5 minuten afstand. 19.15 nog geen eten, dus gebeld. Ja, de bezorger was echt onderweg, dus zou er zo wel zijn, maar moest langs meerdere adressen. 19.30 nog steeds geen eten, dus weer gebeld. Wederom de boodschap dat bezorger echt onderweg was. Boos geworden dat dit niet normaal was, dat eten wel koud zou zijn ondertussen, dat ze contact moesten zoeken met bezorger, wat ze gingen doen om mij te compenseren. Eten zou nog wel warm zijn, want warmhoudbak. Meisje aan de telefoon hield elke keer ruggespraak met iemand, maar diegene was blijkbaar te laf om mij zelf te woord te staan. Ze kon uiteindelijk 20% korting op volgende bestelling geven, dat zou ik via een appje ontvangen (dag later nog steeds niets ontvangen) . Aangegeven dat ik daar niets aan heb, want ben vertrouwen volledig kwijt en zal niet weer bij hen bestellen. Ik zou kortingscode toch ontvangen en als ik over

De vriendinnen
21 februari 2025

Heerlijk, meer dan genoeg, bij het ophalen vriendelijke medewerker en het stond klaar. Toppers

Van rijn
19 februari 2025

Het was heerlijk

Féline
19 februari 2025

Bezorging perfect optijd alleen jammer dat we geen soja saus stokjes etc er bij gekregen hadden

Nisrine
16 februari 2025

Erg druk maar toch blijven ze lachen. En een service waar ik zeer tevreden over ben. En de Shushi was overheerlijk en de zalm een dikke aanrader.

Maria van Tol
15 februari 2025

Er wordt mij al maanden korting beloofd voor meerdere keren te late bezorging, maar nooit iets ontvangen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maria, Mail ons even op info@mrsushi.nl dan regelen we direct waar u recht op heeft. Team Mr Sushi

Laurens
15 februari 2025

Sushi besteld met Valentijnsdag. Kan mij voorstellen dat het druk is maar uiteindelijk werd ons eten zonder bericht vanuit mr. Sushi 2,5 uur later bezorgd (om half 10). Kwaliteit was verre van wat we gewend waren, kleine uit elkaar vallende sushi’s. Absoluut niet het geld waard, zonde want we bestellen er met regelmaat de tot dan toe heerlijke specials, maar twijfel of ik er nog een keer ga bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Laurens, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet de kwaliteit had die u van ons gewend bent. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Clara
15 februari 2025
Yannick
15 februari 2025

Wegens drukte ruim 2 uur gewacht. Erg lang, zeker omdat ik na een uur gebeld werd met de mededeling dat onze bestelling na 20 minuten zou vertrekken.

Daniëlle
14 februari 2025

Deze keer de crispy fried sushi besteld. Wij vonden het een te dikke laag (‘paneer ‘), in onze beleving niet crispy, viel erg machtig. De curry chicken wok als altijd erg lekker.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Danielle, Excuus dat de crispy box niet was waar u op hoopte. We geven de feedback door aan de chefs. Team Mr Sushi

Sander
14 februari 2025
-
14 februari 2025

Altijd vers en lekker. Qua prijs iets duurder dan de rest in Hilversum, maar ook de lekkerste sushi

Jasper
14 februari 2025
Patricia
14 februari 2025

Wij hadden een grote bestelling gedaan om vrienden voor het eerst kennis te laten maken met sushi. De sushi was netjes verpakt en zag er verzorgd uit. Ook werd er rekening gehouden met allergieën, waarbij bepaalde vis niet samen kon met andere soorten. Betreft de tijd, waren zij iets verlaat, maar er werd netjes gebeld. Iedereen was verkocht en de mensen die nooit sushi hadden gegeten kregen een super succes ervaring!

13 februari 2025

Het was echt extreem overpriced voor wat je kreeg. En zowel de sushi als poké bowl hadden weinig smaak

Charlotte
13 februari 2025
Paula van der voort
11 februari 2025

Vroeg in de middag een bestelling gedaan voor 17.00 a 17.15 uur. Half 6 gebeld dat t nog lang kon duren. En dat was ook zo! :( Terwijl mijn dochter ( ook vanuit Hilversum moest komen ) geen file had en op tijd thuis was. Heel apart!!!

Reactie van Mr. Sushi

Beste Paula, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

R m Bakker
10 februari 2025
Piet
10 februari 2025

Heeft weinig smaak. Gebruiken vooral veel komkommer. Bestelde nu weer een keer hier omdat onze favoriete zaak een paar weken dicht is. Viel helaas heel erg tegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samantha
7 februari 2025

Super lekker gegeten!! Vriendelijke bezorger

Marc
7 februari 2025
Eric
2 februari 2025

Heerlijke sushi gegeten. Houden altijd goed rekening met onze wensen.

Bos
2 februari 2025

Heerlijk eten en keurig op tijd

adilson
28 januari 2025

Heel goed

Mariken
27 januari 2025

Ze belden dat ze later zouden zijn dan afgesproken. Dat is netjes maar ik had in de middag al besteld… warme dingen kwamen lauw aan. De ebi was niet meer krokant….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

S.
25 januari 2025
Samantha
25 januari 2025

Heerlijk gegeten, maar een uur en drie kwartier op je bestelling moeten wachten, is echt niet goed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Samantha, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

M
25 januari 2025

Zalige sushi en heerlijk rundvlees!

Van rijn
25 januari 2025