Beoordelingen van Mr. Sushi Hilversum
Recente recensies
Karin
Super lekker gegeten. We wisten dat het wel eens druk kon zijn dus de wachttijd voor lief genomen. Misschien wel een idee om op de site te vermelden dat het erg druk is.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Eveline
Erg erg lekker weer! De garnalen ebi nog heet en de sushi om te smullen!
Astrid
Snel bezorgd erg lekker
Ronald Kreuning
Het mag alleen wat heette
René R.
Prima sushi, tijdige bezorging door een uiterst vriendelijke bezorger! Top!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ronald Stokking
F. v Weeren
De kennismaking met Mr Sushi zijn producten is een die wij graag meerdere keren willen meemaken. Overheerlijke sushi prima op smaak en de service is uitstekend. Dankjewel voor dit alles. Tot de volgende keer. Frank
Karen Smael
We hebben heerlijk gegeten. Ik miste alleen gember, maar verder was het super.
Wesley Sukel
Eten was vers en lekker. Zelf opgehaald en het stond op de aangegeven tijd klaar. Eten is heerlijk en mensen zijn aardig
Blaauw
Ondanks verwarring rond adressering op tijd, volledig en vriendelijk
Olha
Chantal
Best sushi in town! :)
Jessica Singh
Mijn bestelling heb ik geannuleerd omdat er totaal niet met mij meegewerkt werd. Ik snap dat jullie geen aanpassingen doen aan boxen, maar ik ben zwanger en geef aan dat ik 1 rol niet kan eten en of die vervangen kan worden voor een goedkopere rol? Antwoord is nee maar er komt ook geen alternatief of andere mogelijkheid. Wordt totaal niet meegedacht, geld wordt terug gestort. Ben benieuwd wanneer.
R m Bakker
Tommy Hunt
C.Zwart
Pokebowl was echt heerlijk!
Esther
Karin
De sushi was te warm, daardoor verkleurde de vis. Echt jammer.
Wanda
teleurgestelde klant
bizar lang wachten, geen gehoor als je vraagt waar bestelling blijft en dat voor een ‘vaste’ klant, ik zou teruggebeld worden door manager want ze gaven zelf aan dat het ‘niet lekker liep’ maar ook niet gebeurd, uiterst teleurstellend en beter gezegd schandalig.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kelly Driessen
Erg lekkere sushi, we hebben weer genoten. Het enige minpunt was de toch wat droge en taaie kip in de kip-sushirol. De rest was super!
Chanel
Sonja Zeven
Het eten was weer heerlijk en de bezorger was heel vriendelijk!
W. Cornelissen
Wij bestellen hier regelmatig, maar deze keer was de kwaliteit van de tonijn slecht. Het smaakte vies en we hebben het niet op durven eten. In de prullenbak helaas, erg zonde dit!
Ronald Kreuning
Goed heet snel bezorgd
Emmy
Heerlijk gegeten op mijn verjaardag 10 april. Jammer dat mijn jongens het ook zo lekker vinden, dus moeten wij nog meer bestellen 🤭🤪
marleen le comte
M
Teveel rijst en tussen 4 verschillende rollen weinig smaak verschil
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
René Rodenburg
Bijna alles goed!… als we echter aangeven dat wij geen stokjes en sojasaus willen, en dit zit er toch bij (om vervolgens direct in de prullenbak te belanden) dan is dat wel jammer en onnodige verspilling.
Daniël
Eten was prima, maar heb iets anders meegekregen dan besteld was. (rijst met kip ipv nasi). Eten uiteindelijk zelf opgehaald, dus kan niet oordelen over bezorgen.
Tom
Juul
De rijst was niet goed deze keer. Zo plakkerig dat je de sushi kapot maakte als je hem pakte. Ook in de mond leek het 1 grote bal te worden.
Ronald Stokking
Heerlijke sushi en op tijd geleverd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Victor
Vers, kwalitatief, goede prijs, very hapy
Nouschka
Altijd goed en lekker, bijna altijd ook snelle bezorging! Soms mag er wel iets meer soyasaus meegegeven worden bij een grote bestelling
Nienke
Maria van Tol
Helaas geen Chinese bami meer in het assortiment en zoals altijd veel te laat bezorgd.
Yannick
Bezorger kwam aan zonder bestelling. Bleek dat hij de tas in een verkeerde fiets had gezet. Na 25 min kwam de bestelling, maar de warme gerechten waren helaas koud.
Mirjam
We hebben ruim 1.5 uur op de bestelling moeten wachten. Toen ik belde konden ze de bon nergens vinden, dus ik denk dat ze het vergeten waren..
Naezer
Opm een box c die je krijgt bij 30 punten,kan dat niet aan een ander product besteed worden wat wel in je (smaak) valt Gr henk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hanna
Kwaliteit vond ik jammer genoeg matig
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
YT
Heerlijk. Snel klaar en heerlijk thuis opgegeten.
Anita
Voor het eerst viel het wat tegen. Alles was lauw en er zat geen soja bij. Normaal nooit last van. Zonde
Maria van Tol
Helaas weer duurder geworden, groenten nu apart erbij bestellen. Ruim 30 minuten later bezorgd, zoals bijna altijd, nu wel netjes gebeld hierover. Helaas nog steeds geen kortingsbonnen ontvangen voor alle keren veel te laat bezorgd.
Niels
We hadden gevraagd om geen stokjes toe te voegen, maar daardoor waren er ook geen soya saus en wasabi meegegeven. Toch wel een gemis.
manuel
Ze waren wat vergeten. Kan gebeuren en wordt in elk geval prima en snel alsnog nabezorgd met nog een klein extraatje als excuus. Prima!
RJ
De sushi was in veel te kleine doosje gepropt waardoor alle sushi helemaal geplat aan kwam. Bij het verwijderen van de deks l kwam alle topping met de rolls mee. Slechte ervaring voor deze prijzen…
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Amieke
Goed werkende site, snelle levering, lekkere shusi!
Elise
Lekker! Duurde wel even, maar het was ook een zaterdagavond. Dus dat kan ik ze niet kwalijk nemen.
Arjan
Hele dunne sushi bijna geen rijst in de rollen daardoor vielen ze helemaal uit elkaar.tevens is de box in een half jaar tijd van €30 naar €36 gegaan.
Eline
Het was weer heerlijk en altijd aardig personeel!
Jack
Warme gerechten waren bijna koud
Geen
Sushi smaken lekker maar vallen uit elkaar door te weinig nori
Andre Engel
De Japanse beef was echt veeeel te zout
Sam
Heerlijk eten en op tijd bezorgd
Marieke
Het was weer heerlijk en het was er snel. Ik miste alleen wel de overheerlijke saus op de teriyaki saté.
Steef
De sushi was ijskoud en daardoor leek de sushi niet vers en smaakte ook niet zo lekker als normaal.
Daniël
Snelle bezorging ondanks dat ik vlak voor sluiten had besteld.
Heidi
Heerlijk eten en snel geleverd
Willem
Denk gisteravond even een mindere dag.. zou eigenlijk niet mogen in deze prijsklasse
Timmermans
Het eten dat warm zou moeten zijn, was lauw en niet gaar. De sushi vond ik de minst lekkere sushi die ik gegeten heb. Je ziet aan alles dat er geen aandacht aan besteed is. Voor 60 euro voir 2 personen, verwacht ik wel iets van kwaliteit
Ekkie
Onze go-to voor heerlijke sushi :)
Cherish
- Bezorging duurde meer dan 1.5 uur, wellicht doordat het op zondagen drukker is? Desondanks heb ik de bezorger wel fooi gegeven want het is uiteraard niet zijn schuld. - Sommige sushi’s waren niet koud maar lauw warm doordat de warme gerechten die we besteld hadden er tegenaan verpakt/gedrukt zaten. - Wanton soep bakje was niet helemaal vol. - Overall experience: matig
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Chantal bakker
Echt top! Snelle bezorging goede sushi netjes verpakt en vriendelijke bezorgers
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Willem
De Chuka Wakame ontbrak bij de levering
Iris
Heerlijke sushi. Op tijd bezorgd.
Tina Evers
Super telleurgesteld! Ik had een bestelling van 190 euro voor verjaardag. Het kwam te vroeg maar oké. Vervolgens miste een tas. Bellen natuurlijk. Reactie: oh die staat nog hier. Ik zei nog er zitten vooral de warme dingen in, die zullen we koud zijn. Nee hoor is goed ingepakt was de reactie. Geen sorry, geen tegemoetkoming niets. Een uur later kwam de 3de tas. De helft was koud. Dit is nu de zoveelste keer dat er iets mis gaat. Maar deze was de grootste misser. Waarom doen jullie er niet alles aan om klanten tevreden te houden? Een kortingsbon of zoiets voor de volgende keer was toch wel normaal geweest?
Xxxxxxxx
Paets
Lekker
J
Huis in t veld
Half uur na aangegeven bezorgtijd gebeld omdat ik nog niets had gekregen. Aan telefoon werd mij bevestigd dat mijn bestelling net was ingepakt voor bezorging. Ik woon 5 min van winkel. Half uur later weer gebeld. Toen werd aangegeven dat mijn bestelling net de deur uit ging. Bij aankomst ontbrak deel van bestelling en ook de eetstokjes. Ontbrekende deel werd daarna wel snel nabezorgd
Telka Knapen
Had dag vantevoren al besteld voor 18.50. Werd om 19.00 uur keurig gebeld dat bezorger nu de deur uitging. We wonen op 5 minuten afstand. 19.15 nog geen eten, dus gebeld. Ja, de bezorger was echt onderweg, dus zou er zo wel zijn, maar moest langs meerdere adressen. 19.30 nog steeds geen eten, dus weer gebeld. Wederom de boodschap dat bezorger echt onderweg was. Boos geworden dat dit niet normaal was, dat eten wel koud zou zijn ondertussen, dat ze contact moesten zoeken met bezorger, wat ze gingen doen om mij te compenseren. Eten zou nog wel warm zijn, want warmhoudbak. Meisje aan de telefoon hield elke keer ruggespraak met iemand, maar diegene was blijkbaar te laf om mij zelf te woord te staan. Ze kon uiteindelijk 20% korting op volgende bestelling geven, dat zou ik via een appje ontvangen (dag later nog steeds niets ontvangen) . Aangegeven dat ik daar niets aan heb, want ben vertrouwen volledig kwijt en zal niet weer bij hen bestellen. Ik zou kortingscode toch ontvangen en als ik over
De vriendinnen
Heerlijk, meer dan genoeg, bij het ophalen vriendelijke medewerker en het stond klaar. Toppers
Van rijn
Het was heerlijk
Féline
Bezorging perfect optijd alleen jammer dat we geen soja saus stokjes etc er bij gekregen hadden
Nisrine
Erg druk maar toch blijven ze lachen. En een service waar ik zeer tevreden over ben. En de Shushi was overheerlijk en de zalm een dikke aanrader.
Maria van Tol
Er wordt mij al maanden korting beloofd voor meerdere keren te late bezorging, maar nooit iets ontvangen.
Laurens
Sushi besteld met Valentijnsdag. Kan mij voorstellen dat het druk is maar uiteindelijk werd ons eten zonder bericht vanuit mr. Sushi 2,5 uur later bezorgd (om half 10). Kwaliteit was verre van wat we gewend waren, kleine uit elkaar vallende sushi’s. Absoluut niet het geld waard, zonde want we bestellen er met regelmaat de tot dan toe heerlijke specials, maar twijfel of ik er nog een keer ga bestellen.
Reactie van Mr. Sushi
Beste Laurens, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet de kwaliteit had die u van ons gewend bent. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi
Clara
Yannick
Wegens drukte ruim 2 uur gewacht. Erg lang, zeker omdat ik na een uur gebeld werd met de mededeling dat onze bestelling na 20 minuten zou vertrekken.
Daniëlle
Deze keer de crispy fried sushi besteld. Wij vonden het een te dikke laag (‘paneer ‘), in onze beleving niet crispy, viel erg machtig. De curry chicken wok als altijd erg lekker.
Reactie van Mr. Sushi
Beste Danielle, Excuus dat de crispy box niet was waar u op hoopte. We geven de feedback door aan de chefs. Team Mr Sushi
Sander
-
Altijd vers en lekker. Qua prijs iets duurder dan de rest in Hilversum, maar ook de lekkerste sushi
Jasper
Patricia
Wij hadden een grote bestelling gedaan om vrienden voor het eerst kennis te laten maken met sushi. De sushi was netjes verpakt en zag er verzorgd uit. Ook werd er rekening gehouden met allergieën, waarbij bepaalde vis niet samen kon met andere soorten. Betreft de tijd, waren zij iets verlaat, maar er werd netjes gebeld. Iedereen was verkocht en de mensen die nooit sushi hadden gegeten kregen een super succes ervaring!
…
Het was echt extreem overpriced voor wat je kreeg. En zowel de sushi als poké bowl hadden weinig smaak
Charlotte
Paula van der voort
Vroeg in de middag een bestelling gedaan voor 17.00 a 17.15 uur. Half 6 gebeld dat t nog lang kon duren. En dat was ook zo! :( Terwijl mijn dochter ( ook vanuit Hilversum moest komen ) geen file had en op tijd thuis was. Heel apart!!!
Reactie van Mr. Sushi
Beste Paula, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi
R m Bakker
Piet
Heeft weinig smaak. Gebruiken vooral veel komkommer. Bestelde nu weer een keer hier omdat onze favoriete zaak een paar weken dicht is. Viel helaas heel erg tegen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Samantha
Super lekker gegeten!! Vriendelijke bezorger
Marc
Eric
Heerlijke sushi gegeten. Houden altijd goed rekening met onze wensen.
Bos
Heerlijk eten en keurig op tijd
adilson
Heel goed
Mariken
Ze belden dat ze later zouden zijn dan afgesproken. Dat is netjes maar ik had in de middag al besteld… warme dingen kwamen lauw aan. De ebi was niet meer krokant….
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.
S.
Samantha
Heerlijk gegeten, maar een uur en drie kwartier op je bestelling moeten wachten, is echt niet goed.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Samantha, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
M
Zalige sushi en heerlijk rundvlees!
Reactie van Mr. Sushi
Hi Maria, Mail ons even op info@mrsushi.nl dan regelen we direct waar u recht op heeft. Team Mr Sushi