Beoordelingen van Mr. Sushi Hilversum

Recente recensies

4.0
Theo
18 november 2024

Meer dan een 1,5 uur moeten wachten. Op de bezorging. En het was ook nog koud. Jammer!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma
18 november 2024

Het was weer heerlijk. Redelijk op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
17 november 2024

Gewoon zoals je mag verwachten! Niets op aan te merken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal Hagen
17 november 2024

2 uur moeten wachten op de bestelling. Ben ik niet gewend van jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.m. Schenk
17 november 2024

Altijd lekker en vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
17 november 2024

Lekkere sushi. Op tijd bezorgd!

Bas
16 november 2024
Irene Van Rooij
16 november 2024

Heerlijk gegeten sushi erg mooi gemaakt en heerlijke smaak

Agnes
16 november 2024

Normaal altijd 100% tevreden. Echter nu was er geen soja saus bij en waren er slechts 4 ipv 6 plakjes zalmsashimi in de zalmbox!

Maria van Tol
14 november 2024

Wellicht de website aanpassen dat jullie niet eerder bezorgen dan 17.30 uur. Voor de derde week op rij te laat. N.a.v. mijn beoordeling van vorige week werd ik gebeld dat ik niet kon verwachten dat er tussen 17.00-17.15 uur bezorgd kon worden, want de bezorgers beginnen pas om 17.00 uur. Dus dan lijkt het mij simpel de bezorgtijden op de site aan te passen, dan weet je waar je aan toe bent. Overigens tot twee keer toe compensatie beloofd, maar nog geen 1x ontvangen.

Esther
11 november 2024

Precies op tijd een heerlijke sushi maaltijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RoSi
9 november 2024

Eten smaakte goed, zoals gewend. Bezorger was vriendelijk ! 2 dingen waren koud, gebeld, en super opgelost, nieuw eten was warm 😁

Daniel
9 november 2024

Was weer heerlijk!

Maria
8 november 2024

Helaas voor de tweede week op rij drie kwartier later dan gevraagd. Ook graag de saus bij de kip Teriyaki

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maria, onze excuses voor de wat latere bezorging al twee keer... Neem even per mail contact met ons op, dan compenseren we u in ieder geval voor de volgende bestelling.

Monique
6 november 2024

Keurig op tijd geleverd, Heerlijk sushi, rijst en mihoen.

P.a van der voort
4 november 2024

Uur te laat :(

Reactie van Mr. Sushi

Hi, excuses voor de langere bezorgtijd... We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

SB
4 november 2024

Hele lekkere sushi. Er ontbrak een roll bij de initiele bezorging maar dat werd na een telefoontje goedgetrokken. Vooralsnog mijn favoriete plek om sushi te bestellen

Lisanne
4 november 2024

De sushi was lekker vers en goed gemaakt, alleen de rijst had weinig smaak. Dat viel een beetje tegen. Verder gewoon prima zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lisanne, vervelend dat u dit zo ervaren heeft.. Aarzel niet om altijd even naar ons te bellen bij ontevredenheid, dan proberen we het netjes met u op te lossen.

Willemijn
3 november 2024

Sushi was heerlijk. Wachttijd duurde ruim een uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Willemijn, excuses voor de langere bezorgtijd... We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Jeanvandegiessen@gmail.com
3 november 2024

Alles goed, zowel de sushi als de bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
2 november 2024

Werd niet gemeld bij bezorging (appartement) dat mijn bestelling er was alleen hoi, door intercom. Loempia’s zaten in natte zak en erg koud. Jammer Sushi was weer erg lekker. Als ik aangeef geen stokjes niet 3 meegeven. Mogelijkheid tot na bestellen wrl prettig

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jack, vervelend dat er wat dingetjes mis gingen met uw bestelling... Aarzel niet om altijd even naar ons te bellen bij ontevredenheid, dan proberen we het netjes met u op te lossen.

ROELFSEMA KOOS
31 oktober 2024
Bas van den Hoven
31 oktober 2024

Bezorging wederom een 45 min/1 uur te laat. Tevens koude loempias.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bas, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

C Hemmers
29 oktober 2024

Heb 2 uur op de bestelling moeten wachten helaas

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

Ronald Stokking
26 oktober 2024
K P
25 oktober 2024

Vriendelijke bezorger, netjes verpakt, warm wat warm moest zijn, goede prijs, hoeveelheid en kwaliteit. 1e keer en voor herhaling vatbaar!

Ahlem
25 oktober 2024

Eerst wil ik een compliment geven voor jullie heerlijke sushi. Helaas is bezorgen bij jullie iets wat beter kan: ik had om 17:51 besteld en mijn eten kwam om 18:20 aan. 😩

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ahlem, vervelend dat u niet tevreden was over de bezorging. We begrijpen het echter niet helemaal, vindt u een half uur bezorgtijd te lang? Neem gerust nog even contact met ons op, dan kijken we hoe we dit netjes met u kunnen oplossen.

Anne
22 oktober 2024

Bezorging was te laat en het eten was koud. Gyoza uitgedroogd. Dit is niet de kwaliteit die ik van jullie gewend ben

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anne, heel vervelend om te horen dat u dit keer niet tevreden was over uw bestelling. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen bij ontevredenheid, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen!

Charlotte noort
21 oktober 2024

Alles tip top in orde! Zag er verzorgd uit, en smaakte verrukkelijks, ieder te vreden. Goed op tijd bezorgd 🙂

Srdjan
20 oktober 2024

Veel te lang gewacht. 1:45 min Echt jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Mail ons eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling!

Jose
18 oktober 2024

Ik heb twee uur vanaf moment bestelling gewacht op het eten. En met mij een kind. Over gebeld en de bezorger excuseerde zich. Bij aankomst waren de warme items koud. Chilisaus was geëxplodeerd in de tas alles zat onder. Geen soja saus, geen chopsticks en wasabi. Normaal een tevreden klant maar nu niet gelukkig

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jose, onze welgemeende excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling. Neem graag altijd even telefonisch of evt per mail contact met ons op hierover. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Jan
17 oktober 2024

Het was weer heel lekker, maar opnieuw bedenk ik me dat ik de bestelling beter moet controleren. De freeroll zat er niet bij, kon nog ter plekke worden aangepast. Bij thuiskomst bleek ook de bestelde gember er (weer) niet bij te zitten. Slordig Mr. Sushi!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jan, onze excuses voor het ongemak... Mail ons eventjes, dan zorgen we ervoor dat u de extra gember er de volgende keer gratis bijkrijgt.

E
14 oktober 2024
rolff
12 oktober 2024

helaas was de sushi erg smaakloos. met bezorging waren ze wel goed opmtikd

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat u niet tevreden was over de sushi. Graag horen we meer over wat er precies niet naar wens was, zodat we onszelf kunnen verbeteren.

Marjolein
11 oktober 2024

Niets op aan te merken! Gewoon perfect.

van veluwen
8 oktober 2024

meer dan een uur wachten en sushi was losjes en viel uit elkaar, geen lrokante garnaal in ebi rol. jammer en dat voor die prijs

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer dat u niet tevreden was met uw bestelling dit keer. Bel ons graag eventjes als er iets mis is met uw bestelling, zodat we dit kunnen bespreken en u netjes kunnen compenseren.

Marion
5 oktober 2024

Was netjes verzorgd

Marvino
4 oktober 2024

Anderhalf uur lang dat die bezorg werd niet blij mee

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marvino, excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons eventjes, dan zullen we u nog netjes compenseren.

Ronald
4 oktober 2024

Voorheen soms te zout, maar nu uitstekend!

Anthony
3 oktober 2024

Lekkere sushi en mooi op tijd geleverd.

Naezer
1 oktober 2024

Zo als gewoonlijk als het kouder wordt uw warme producten in folie verpakken Ik hoop dat jullie het weer oppakken dan blijft het product warm

Reactie van Mr. Sushi

Hi Naezer, bedankt voor uw feedback.

Sander van Zijl
1 oktober 2024

Japanse Rijsttafel, erg goed en voldoende eten. Was lang geleden, zijn er erg blij mee.

Szameitat
30 september 2024

Vorige keer erg afgekoeld en nu geen Soja-saus. Ben dit niet van jullie gewend. Jammer.

Jacqueline
29 september 2024
Anneke
25 september 2024

Heerlijke sushi en snel bezorgd

Desiree
24 september 2024

Nette bezorger! En kwaliteit is top.

Lisanne
23 september 2024

We hadden verschillende dingen, erg lekker allemaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maikel
23 september 2024

Prima eten … had een box besteld. Vers en lekker. Miste alleen de wasabi … deze was niet toegevoegd. Verder was er een half uur vertraging op de aanvankelijke bezorgtijd. Een update in de tijd van bezorgen zou voortaan fijn zijn.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maikel, bedankt voor uw feedback. We zullen er extra op letten!

Denise
22 september 2024

Het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. Blom
21 september 2024

Zou fijn zijn als volgende keer de garnalen even gepeld worden voor ze verwerkt worden in de sushi.

OOJAA
20 september 2024

Investeer toch eens in een systeem dat realtime aangeeft wanneer het bezorgd wordt! Die lange wachttijden zonder enige kennisgeving kunnen echt niet in deze tijd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, bedankt voor de feedback. We zullen dit intern overleggen.

Mulder
19 september 2024

Weer eens besteld hier. Helaas was de verwachting te hoog en dan bedoel ik vooral de soft shell crab roll, waar niet veel crab in zat, jammer.

Marjolein Van hoeven
18 september 2024

Mist wederom een rol

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marjolein, wat vervelend dat dit gebeurd is... mail ons graag eventjes hierover, dan lossen we dit netjes met u op.

Nicolette Kalkman
16 september 2024

Verpakking top. Geen gember helaas. Sashimi was niet goed gesneden; hele dikke plakken die uit elkaar vielen. Sushi smaakte best wel hetzelfde terwijl we vrij verschillende soorten besteld hadden.

Jorieke
16 september 2024

Helaas lag 1 doosje met sushi helemaal los door de doos heen. De bovenkant (advocaat met saus etc) zat aan de deksel vastgeplakt en de rest van de sushi zat in de onderkant van het doosje. Ik heb hier een foto van gemaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jorieke, wat vervelend dat uw bestelling wat rommelig aankwam... Neem hierover altijd graag direct telefonisch contact met ons op. Dan lossen we dit dezelfde avond nog met u op. U mag ons nu ook de foto evt. mailen, zodat we hiernaar kunnen kijken en kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Daphne
15 september 2024

Snel en lekkere, verse en originele sushi!

Sabine
13 september 2024

Heerlijk en alles volgens afspraak

Szameitat
13 september 2024

Jammer dat de warme porties al behoorlijk afgekoeld waren.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, het spijt ons om te horen dat dit het geval was. We zullen er de volgende keer extra op letten!

Miriam
11 september 2024

Heerlijke sushi en snel bezorgd. Top

Tania
8 september 2024

Altijd goed en lekker en op tijd geleverd

Sabina
6 september 2024

Helemaal top

Monique
4 september 2024

Overheerlijke sushi alleen leek het of ze oude en nieuwe kroepoek door elkaar hadden gedaan. Dat was jammer.

Van de pol
4 september 2024

Eten was goed maar spring rolls niet geleverd, vervolgens na telefoontje pas 45 minuten later gebracht.

PAULO VIEIRA
3 september 2024

Probably today was busy but the sushi was not well done, falling apart, sashimi also not well cut. The quality is good and normally this doesnt happen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Paulo, we're very sorry to hear that you were not content with the quality of the sushi this time. Please don't hesitate to reach out to us (by phone) to let us know about your complaint, so we can try to help you and compensate you for this inconvenience.

Irene
2 september 2024

De bezorger was het warme gedeelte van onze bestelling vergeten. Hier heb ik direct achteraan gebeld. De box is toen opnieuw klaargemaakt en kregen we later bezorgd. Ik mis dat je geen bericht krijgt met hoe laat je de bezorger kan verwachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Irene, bedankt voor uw beoordeling. Wanneer u een preciezere schatting wilt krijgen van de bezorgtijd, mag u ons altijd eventjes bellen!

Juul
2 september 2024
Bvr
2 september 2024

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise
1 september 2024
Floor
30 augustus 2024

Bezorging was goed op tijd. Sushi was totaal niet vers. Tonijn zowat bruin

Reactie van Mr. Sushi

Hi Floor, jammer dat u dit zo ervaren heeft! Verschillende soorten tonijn kunnen een verschillende kleur hebben. Dit hoeft dus niet iets te zeggen over de versheid. Desalniettemin vervelend als u het idee heeft dat de sushi niet vers is om verscheidene redenen, maar neem dan graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit hopelijk netjes kunnen oplossen met u!

Lauren
29 augustus 2024
Karen
29 augustus 2024

Pokebowl was dit keer vooral heel veel rijst en weinig ingrediënten ; normaal beter.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Karen, wat jammer dat deze pokebowl niet was wat u normaal van ons gewend bent. U mag altijd even naar ons bellen in zo'n geval, zodat we dit kunnen bespreken en kunnen kijken of er een oplossing mogelijk is.

EK
27 augustus 2024
Joris Rijk
26 augustus 2024

Super kwaliteit, op tijd geleverd en handige app.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JS
25 augustus 2024
Philips
24 augustus 2024

We hebben bijna 2 uur op de bestelling moeten wachten. En de warme gerechten waren koud en slap. En de sushi was taai en smakeloos. Zeker niet wat we gewend zijn van jullie.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Philips, wat jammer dat deze bestelling niet was wat u normaal van ons gewend bent. U mag altijd even naar ons bellen in zo'n geval, zodat we dit kunnen bespreken en kunnen kijken of er een oplossing mogelijk is.

C.
19 augustus 2024

Heerlijk, snel en heel vers

Heerlijke sushi, supersnelle vriendelijke bezorging
19 augustus 2024
V
19 augustus 2024
Wendy Cornelissen
18 augustus 2024

We bestellen al heel vaak en lang bij jullie maar vandaag voor het eerst tonijn die niet meer goed was op de sushi gehad. Wat jammer en vooral vies. Tegenvaller dus vandaag

Reactie van Mr. Sushi

Hi Wendy, wat jammer om te horen dat uw bestelling dit keer tegenviel... Neem hier graag altijd even telefonisch contact over op met ons, zodat we kunnen kijken of we dit dezelfde avond nog op kunnen lossen met u.

OOJAA
16 augustus 2024

Goede kwaliteit eten! Alleen krijg je nooit te horen hoe lang het duurt voordat je eten wordt bezorgd. Als het langer dan een uur duurt, krijg je ook niets te horen. Andere restaurants kunnen dat wel laten weten, waarom jullie dan niet?! 2 uur laten wachten zonder bericht is echt onbeschoft. Daarom 1 ster minder. Uiteindelijk zullen we niet meer bij jullie bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat u niet meer bij ons wilt bestellen ivm langere bezorgtijden. We zullen hieraan werken en proberen klanten beter op de hoogte te stellen bij langere bezorgtijden.

Anoniem
15 augustus 2024

De sushi was lekker, maar de levering duurde meer dan 90min, terwijl op de website 45min. aangegeven werd. Wij hebben géén reactie van Mr. Sushi ontvangen over het uitstel van de levering.

Reactie van Mr. Sushi

Vervelend dat u langer moest wachten op uw bestelling. Excuses voor het ongemak. Neem graag even per mail contact met ons op zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

B
14 augustus 2024

Goeie sushi, op tijd bezorgd.

Rob van Lint
13 augustus 2024

Er is veel zorg besteed aan het door ons bestelde eten en het smaakte heerlijk!

Petra
12 augustus 2024

Zag er iets minder smakelijk uit in de nieuwe doos, smaak was verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edewe
10 augustus 2024

Verzorgd en stipt op tijd

Elvira
6 augustus 2024
Anthony
6 augustus 2024

Prima sushi! Alleen vergeten om het bakje gember mee te sturen: heb ik over gebeld en komt de volgende keer. Met deze bestelling weer een Box C verdiend, maar zou dit toch graag een keer willen ruilen voor een ander product :-)

Ines
4 augustus 2024
Floor
4 augustus 2024

Het eten is erg goed, altijd snel klaar en altijd lekker!

Mulder
3 augustus 2024

Veel te veel maiyo bovenop, was niet lekker.

Sabine
3 augustus 2024
Ria
2 augustus 2024

Super snelle service

Sophie
30 juli 2024
Patricia
27 juli 2024

Er is goed rekening gehouden met wensen en allergieën, zoals niet bepaalde vis samen in één doos plaatsen. De flamed sushi was ook werkelijk heerlijk. Bezorger kwam dit keer met de auto en gezien Mr. Sushi toch wel te ver is met de scooter, bleef wat knapperig moest zijn knapperig en smaakvol. Wij hebben genoten. Hopelijk tot de volgende keer!

Lucca
23 juli 2024

Was weer heerlijk, zoals gewoonlijk. De warme sushi was nog steeds warm bij levering, dus dat was heel fijn. Enig minpunt van deze levering was dat ik een vegan optie had aangevinkt en het product niet vegan was geleverd. Volgende keer hopelijk wel!

GACHON
18 juli 2024

The delivery took more 70 minutes which is way too long for Sushi. I called the restaurant to get explanation, but the person didn't even apologize for the poor service. really disappoiting for a 80 Euros order. I will go to the competition now.

Eveline
18 juli 2024

Sushi was perfect op temperatuur en goede smaken, erg geslaagd.

Joep Gerritsen
17 juli 2024
Angeli Blankers
16 juli 2024
J
14 juli 2024