Beoordelingen van Mr. Sushi Hilversum

Recente recensies

4.0
Paula van der voort
11 februari 2025

Vroeg in de middag een bestelling gedaan voor 17.00 a 17.15 uur. Half 6 gebeld dat t nog lang kon duren. En dat was ook zo! :( Terwijl mijn dochter ( ook vanuit Hilversum moest komen ) geen file had en op tijd thuis was. Heel apart!!!

R m Bakker
10 februari 2025
Piet
10 februari 2025

Heeft weinig smaak. Gebruiken vooral veel komkommer. Bestelde nu weer een keer hier omdat onze favoriete zaak een paar weken dicht is. Viel helaas heel erg tegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samantha
7 februari 2025

Super lekker gegeten!! Vriendelijke bezorger

Marc
7 februari 2025
Eric
2 februari 2025

Heerlijke sushi gegeten. Houden altijd goed rekening met onze wensen.

Bos
2 februari 2025

Heerlijk eten en keurig op tijd

adilson
28 januari 2025

Heel goed

Mariken
27 januari 2025

Ze belden dat ze later zouden zijn dan afgesproken. Dat is netjes maar ik had in de middag al besteld… warme dingen kwamen lauw aan. De ebi was niet meer krokant….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

S.
25 januari 2025
Samantha
25 januari 2025

Heerlijk gegeten, maar een uur en drie kwartier op je bestelling moeten wachten, is echt niet goed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Samantha, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

M
25 januari 2025

Zalige sushi en heerlijk rundvlees!

Van rijn
25 januari 2025
Ingrid
24 januari 2025

Grote bestelling gedaan, gevraagd om 5x stokjes, kregen er 2. 1x kleine wasabi voor de hele bestelling niet wat we van jullie gewend zijn. Deels was de tonijn grijs, niet aantrekkelijk voor rauwe vis.Zou graag een overzicht zien ergens van mijn punten, leek of ik er nu minder had dan vorige keer

Kayleigh
24 januari 2025

Goed eten, en goede en nette bezorging.

F.
24 januari 2025

De bestelling was zo laat dat we het zelf maar zijn gaan halen. Het stond daar al 45 min. klaar (dat weet ik omdat we al gebeld hadden) maar blijkbaar was er geen bezorger beschikbaar met als gevolg dat de warme gerechten koud waren. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren (alhoewel de vorige keer de bestelling ook ruim een half uur te laat was) maar het meest vervelende vind ik nog wel dat er helemaal geen excuses volgen of bijvoorbeeld een deel van de rekening+de bezorgkosten (fooi had ik zelfs ook al betaald) teruggestort worden. Als ze eerder even hadden gebeld dat het niet zou gaan lukken om op tijd te bezorgen, was de irritatie ook niet zo hoog opgelopen en waren we eerder zelf er naar toe gegaan.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Mail ons graag nog eventjes, dan proberen we u alsnog netjes te compenseren.

Robert
21 januari 2025

Goede sushi en snelle bezorging, helaas alleen wel de wasabe vergeten.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Robert, onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer weer extra op letten!

Joep Gerritsen
21 januari 2025

Wij bestellen met grote regelmaat dezelfde box, echter is de box kleiner voor meer geld? Opvallende verschuiving, gaan trucjes zoals karvan cevitan krijgen. Lijkt me geen goede manier om met je klanten om te gaan.

j vd berg
20 januari 2025

Helaas waren de warme gerechten weer NIET warm, ondanks dat ik om de hoek woon dus reistijd van de bezorger is echt niet ver. Sushi was perfect maar warme gerechten kan je beter niet bestellen!

Irene van Rooij
19 januari 2025
Suzanne
19 januari 2025

Eten was goed en lekker. Echter duurde het 1,5 uur voordat het bezorgd werd dat vond ik heel vervelend en jammer. Misschien bij bestelling aangeven hoe lang het duurt of hou de klant op de hoogte dan weten die ook waar ze aan toe zijn.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak. Mail ons graag nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling, wanneer dit nog niet gebeurd is.

Smit
19 januari 2025
Charlotte Meynen
15 januari 2025

Heerlijke pokebowl en sushi. Keurig op tijd bezorgd met voldoende sojasaus . Dank

Mo
14 januari 2025

Was weer heerlijk.

D
13 januari 2025

Bezorging was snel en heel vriendelijk. De sushi daar in tegen was eigenlijk heel droog en smaakloos. We bestellen hier wel vaker, was me wel eerder opgevallen maar gisteren zat er echt geen smaak aan, zonde omdat sushi altijd prijzig is. Zal niet zo snel weer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat u minder tevreden was over deze bestelling. Jammer om hier via deze weg over op de hoogte gesteld te worden, graag hadden we hier direct even contact over gehad zodat we dit verder konden bespreken en hopelijk naar tevredenheid kunnen oplossen.

Kristian
12 januari 2025

De warme gerechten waren aan de koude kant.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kristian, vervelend dat de warme gerechten niet meer goed warm waren bij aankomst, onze excuses voor dit ongemak. U mag altijd even bellen als iets niet naar wens is, dan komen we hopelijk tot een passende oplossing.

Judith
9 januari 2025

Eerlijk is eerlijk eerste X was niet goed…. maar deze X ECHT ZO ENORM LEKKER

Lars
9 januari 2025

1 uur en 45 minuten moeten wachten. Echt te lang

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lars, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

P.a van der voort
8 januari 2025

Super vers 😋

Wendy
5 januari 2025

Helaas was het meeste koud

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Samantha Verkerk
5 januari 2025

Heerlijk! :)

Wieco
3 januari 2025

prima

Saskia Temming
2 januari 2025

Prima bezorging.. en heerlijk gesmaakt..

H Janssen
2 januari 2025

Kwalitatief goede sushi, veel variëteit, fraai opgemaakte schalen, keurig op tijd bezorgd (terwijl het een drukke Nieuwjaarsdag was). Wij hadden alleen i.v.m. allergie graag een aantal gerechtjes zonder sesamzaad gehad maar daar kon men 'vanwege de drukte' niet aan voldoen. Heb dus bij Albert Heijn maar aanvullende gerechten gehaald. Daar kon het wel. Dat is ondanks dat we tevreden zijn toch een klein minpuntje en dat dient natuurlijk ook verteld te worden.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw feedback. Omdat we voorzichtig willen zijn met allergieën, wilden we uit voor zorg geen speciale verzoeken aannemen tijdens deze extreme drukte, uit veiligheid voor uw gezondheid. Doorgaans is dit geen probleem, dus u mag dit dan altijd even telefonisch aan ons doorgeven! Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft.

Mariska
2 januari 2025
Jordy
1 januari 2025

Mijn vrouw besteld hier regelmatig en het is eigelijk altijd goed en smaakt heerlijk . Helaas de laatste x niet misschien omdat het heel druk was of iets dat durf ik niet te zeggen het is wel jammer en zeker omdat het bijna 80.- euro was

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jordy, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Klaas
1 januari 2025

Zeer smaakvol.

Karin Biemholt
1 januari 2025

Niks op aan te merken, keurig verzorgd en superlekker.

Sandy
1 januari 2025

Altijd lekkere verse sushi

Natas
31 december 2025

Lekkere sushi, netjes opgemaakt, nog warm! Top bezorging optijd!

Ron Muizelaar
30 december 2025

Duurde wat lang, maar er werd wel gebeld hoe het zat. Echt netjes.

M. Flikkenschild
29 december 2024

Pokebowl was heerlijk!

Chris
27 december 2024

Supreme sushi box en sashimi besteld voor 2e kerstdag. Rekening gehouden dat het later bezorgd zou worden ivm de kerstdrukte, maar waren er precies op het afgesproken tijdstip!. Zag er fantastisch uit en smaakte verrukkelijk!

Pinar
27 december 2024

Heerlijk zoals altijd!

Miranda
25 december 2024

Fijn dat jullie de sushi glutenvrij verwerken! Bezorging was alleen ruim een half uur eerder dan gevraagd ;-)

Niek Mulder
25 december 2024

Heerlijke sushi met een goede prijs-kwaliteit-verhouding en snelle bezorging 😃

Richard Griffioen
25 december 2024

Bestellen via de app gaat perfect Wordt snel geleverd Geweldige service

Peter van den Akker
24 december 2024

Ik heb 2,5 uur gewacht op mijn bestelling hij kwam tevens te laat om nog te kunnen eten voor mij vanwege een medische reden en de warme gerechten waren koud

Reactie van Mr. Sushi

Hi Peter, onze excuses voor de extreem lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling, als dit telefonisch nog niet gebeurd is.

Kaylee
23 december 2024

Heerlijk eten!

Olivet
22 december 2024

Top service!

W Vrijhoef
22 december 2024
.
21 december 2024

Anderhalf uur gewacht!!!

Ad van Garderen
21 december 2024

Filiaal in Lelystad openen, (heb ik ook al op het hoofdkantoor laten vallen) scheelt mij veel kilometers 😛 voor al dit lekkers!

Esther
20 december 2024

Helaas was het te laat, expres twee dagen van te voren besteld maar helaas niet gelukt. Kwaliteit was heerlijk!

Carienne Maartense
20 december 2024

Ruim 1,5 gewacht voordat het eten er was, 2 keer gebeld om te vragen hoelang het duurde en ik moest toch wel rekening houden met 1 uur. De sushi was klef en het warm bestelde eten was koud. Personeel is totaal niet klantvriendelijk. Ik raad aan om 2 keer na te denken voordat hier besteld wordt. Weer geprobeerd en weer is het kwalitatief niet goed. Vis tegen de verkeerde kant ingesneden etc. Er zijn betere bezorgdiensten in de omgeving.

Martin
18 december 2024

De sushi was goed bereid maar wat te droog.

Naezer
17 december 2024

Prima in de folie geleverd , lekker warm👍

Marcel
16 december 2024

Ik heb mijn bestelling om 15:30 geplaats. met een tijd van bezorgen om 17:00-17:15. Echter kwam de bezorger rond 17:30 pas aan met de bestelling. Na het in ontvangst nemen kwam we er bij het uitpakken achter dat er geen soja saus mee geleverd is. Direct contact gezocht met het restaurant om dat aan te geven. De dame aan de telefoon wist (nogal lacherig) aan te geven dat het niet kan dat er geen sojasaus bij zou zitten. Want dat kon ze zich niet in denken. Later wordt er aangegeven dat er een bezorger gestuurd wordt om dit na te bezorgen. Helaas was er geen indicatie wanneer er een bezorger beschikbaar is, dus het kan tussen 15 en 30 minuten maximaal duren. Aangezien ik daar niet op kon wachten ben ik in de auto gestapt en met 5 minuten stond ik in de zaak om mijn sojasaus op te halen. Daar werd mij verteld dat er toevallig net iemand weg is om de sojasaus te brengen. Bij thuiskomst nog 15 minuten zitten wachten tot eindelijk de bezorger aankwam met 2 bakjes sojasaus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marcel, vervelend dat u iets langer moest wachten op uw bestelling dit keer. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Daarnaast vervelend dat de soja saus vergeten was, we gaan hier de volgende keer extra goed op letten! We hopen dat u alsnog lekker heeft kunnen eten.

Lisa de Geus
15 december 2024

De kwaliteit was prima maar de springrolls ontbraken!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lisa, wat vervelend dat uw bestelling incompleet was... Mail ons nog eventjes, dan maken we dit goed voor de volgende bestelling.

Charlotte
14 december 2024

Lekker alleen jammer dat m’n bestelling pas 2 uur na het plaatsen ervan aankwam terwijl m’n huis vanaf het restaurant slechts 5 min fietsen is.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Charlotte, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling

Isabelle
14 december 2024
Kim
13 december 2024

Eten is altijd goed. In de middag al besteld maar toch een kwartier te laat. Helaas waren de warme gerechten al koud.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kim, onze excuses voor de kleine vertraging op de bezorgtijd. De bezorgtijden zijn een indicatie, en kan in de praktijk soms wat afwijken ivm onverwachte drukte. We hopen daarvoor op uw begrip. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Elly
12 december 2024

Zo spoedig mogelijk duurde meer dan anderhalf uur en de meeste warme dingen waren lauw. Jammer

Reactie van Mr. Sushi

Hi Elly, onze excuses voor de lange bezorgtijd en daarnaast vervelend dat u niet helemaal tevreden was over de bestelling zelf. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling

TE
9 december 2024

Eten weer zeer goed zoals zo vaak. Zeer ruim op tijd besteld en toch weer veel te laat bezorgd. Geen belletje, berichtje of wat dan ook mbt vertraging...is wat mij betreft wel punt van aandacht ,ook in vergelijking met andere bezorg restaurants.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling

Marco
5 december 2024

Keurig op tijd bezorgd en het was weer heerlijk.

Huis in g veld
4 december 2024

Bezorging te laat, zonder vooraf melding

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

B.Verweij
4 december 2024

Zoals altijd smaakvolle sushi. De maki en ebu zijn heerlijk en de sashimi onovertroffen. Aanrader!

Van hoeven
3 december 2024

Alles was koud, zonde was niet te eten

Reactie van Mr. Sushi

Hi, heel vervelend om te horen dat uw bestelling niet goed warm meer was bij aankomst. Onze excuses voor dit ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen als dit het geval is, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen.

Yvonne Sprong
1 december 2024
Bart
30 november 2024

Bijna een uur te laat geleverd zonder contact. Zelf twee keer moeten bellen waar het bleef

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Jean-Paul
30 november 2024

We waren zijn zijn vijven. Een set stokjes te weinig. Slechts een bakje wasabi. De sojasaus kwam in twee bakjes. Twe weinig en niet geschikt om iedereen van eigen bakje te voorzien. (Gaat nog wel eens mis met de kids en dan ligt er een rol in het bakje) Op zich lekkere mix maar wel veel 'entry level' rolls met komkommer e.d. Zou beter zijn om aantal mensen op te geven zodat je de stokjes en soya bakjes kunt krijgen per persoon. Wasabi ket 1 bakje was echt te weinig

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jean-Paul, vervelend dat u dit als te weinig beschouwd heeft. U mag altijd even in de opmerkingen aangeven met hoeveel mensen u eet, zodat we hier rekening mee kunnen houden. Anders maken we zelf een schatting op basis van de hoeveelheid.

Jansen
30 november 2024

Was weer heerlijk!

R
30 november 2024

Ik had de mommy to be box besteld, hierin zat sushi met zalm salade. En opzich kan dat. Maar in een paar stukjes zag je gewoon dat de zalm rauw was. Niet echt netjes om te geven aan iemand die zwanger is. Overigens aan de telefoon contact gehad hierover en er werd toen gezegd, hier ga ik niet over. Mag wel wat meer empahtisch vermogen komen dus. En hadden ook nog het verkeerde gekregen. Ipv vlees had mijn man kip kerrie. Uiteindelijk na nog langer wachten deze alsnog gekregen. Maar het was inmiddels al zo laat dat de honger al weg was... ik bestel niet meer bij jullie...

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. Via deze weg alsnog een welgemeend excuses hiervoor.

Mohamed Barkaoui
26 november 2024
J. Wernsen
25 november 2024

Bezorging zo snel mogelijk duurde een uur en kwartier en het eten zo afgekoeld. Eerder koud dan lauw. Gerechten waren wel smaakvol

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze oprechte excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer en jammer dat u tevens niet tevreden was over de bestelling. Neemt u altijd gerust even telefonisch of per mail contact met ons op hierover, dan bespreken we dit verder en compenseren we u graag.

Alfred
25 november 2024

Prima kwaliteit. Ondanks drukte mooi op temperatuur.

Miranda
25 november 2024

Helaas hebben wij bijna 2 uur op onze bestelling moeten wachten. Sushi was heerlijk maar de duck roll viel helemaal uit elkaar, eet beetje lastig dat was jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Miranda, onze welgemeende excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer en jammer dat u tevens niet tevreden was over de bestelling. Neemt u altijd gerust even telefonisch contact met ons op hierover, dan bespreken we dit verder en compenseren we u graag.

Miranda
24 november 2024

Fijn dat ze jullie goed omgaan met de vraag bepaalde sushi glutenvrij te bereiden!

Henk birkhoff
23 november 2024

Spaar punten in de app Gooi mail weg maar daarmee de code

Reactie van Mr. Sushi

Hi Henk, mail ons graag eventjes, dan geven we via die weg alsnog uw code door!

Katja
23 november 2024

Bestellen vaker bij jullie maar deze keer echt slecht. Ruim 1,5 uur op bestelling gewacht en loempia’s waren ijskoud en deel van de sushi geplet, en smaakte niet vers

Reactie van Mr. Sushi

Hi Katja, onze welgemeende excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer en jammer dat u tevens niet tevreden was over de bestelling. Neemt u altijd gerust even telefonisch contact met ons op hierover, dan bespreken we dit verder en compenseren we u graag.

Thea Hagen
19 november 2024

Heerlijke sushi en prima op tijd netjes bezorgd!

Theo
18 november 2024

Meer dan een 1,5 uur moeten wachten. Op de bezorging. En het was ook nog koud. Jammer!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Theo, onze welgemeende excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer en jammer dat u tevens niet tevreden was over de bestelling. Neemt u altijd gerust even telefonisch contact met ons op hierover, dan bespreken we dit verder en compenseren we u graag.

Wilma
18 november 2024

Het was weer heerlijk. Redelijk op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
17 november 2024

Gewoon zoals je mag verwachten! Niets op aan te merken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal Hagen
17 november 2024

2 uur moeten wachten op de bestelling. Ben ik niet gewend van jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Chantal, onze welgemeende excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer. Neemt u altijd gerust even telefonisch contact met ons op bij een vertraagde bestelling, dan compenseren we u graag.

J.m. Schenk
17 november 2024

Altijd lekker en vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
17 november 2024

Lekkere sushi. Op tijd bezorgd!

Bas
16 november 2024
Irene Van Rooij
16 november 2024

Heerlijk gegeten sushi erg mooi gemaakt en heerlijke smaak

Agnes
16 november 2024

Normaal altijd 100% tevreden. Echter nu was er geen soja saus bij en waren er slechts 4 ipv 6 plakjes zalmsashimi in de zalmbox!

Maria van Tol
14 november 2024

Wellicht de website aanpassen dat jullie niet eerder bezorgen dan 17.30 uur. Voor de derde week op rij te laat. N.a.v. mijn beoordeling van vorige week werd ik gebeld dat ik niet kon verwachten dat er tussen 17.00-17.15 uur bezorgd kon worden, want de bezorgers beginnen pas om 17.00 uur. Dus dan lijkt het mij simpel de bezorgtijden op de site aan te passen, dan weet je waar je aan toe bent. Overigens tot twee keer toe compensatie beloofd, maar nog geen 1x ontvangen.

Esther
11 november 2024

Precies op tijd een heerlijke sushi maaltijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RoSi
9 november 2024

Eten smaakte goed, zoals gewend. Bezorger was vriendelijk ! 2 dingen waren koud, gebeld, en super opgelost, nieuw eten was warm 😁

Daniel
9 november 2024

Was weer heerlijk!

Maria
8 november 2024

Helaas voor de tweede week op rij drie kwartier later dan gevraagd. Ook graag de saus bij de kip Teriyaki

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maria, onze excuses voor de wat latere bezorging al twee keer... Neem even per mail contact met ons op, dan compenseren we u in ieder geval voor de volgende bestelling.

Monique
6 november 2024

Keurig op tijd geleverd, Heerlijk sushi, rijst en mihoen.

P.a van der voort
4 november 2024

Uur te laat :(

Reactie van Mr. Sushi

Hi, excuses voor de langere bezorgtijd... We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

SB
4 november 2024

Hele lekkere sushi. Er ontbrak een roll bij de initiele bezorging maar dat werd na een telefoontje goedgetrokken. Vooralsnog mijn favoriete plek om sushi te bestellen

Lisanne
4 november 2024

De sushi was lekker vers en goed gemaakt, alleen de rijst had weinig smaak. Dat viel een beetje tegen. Verder gewoon prima zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lisanne, vervelend dat u dit zo ervaren heeft.. Aarzel niet om altijd even naar ons te bellen bij ontevredenheid, dan proberen we het netjes met u op te lossen.

Willemijn
3 november 2024

Sushi was heerlijk. Wachttijd duurde ruim een uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Willemijn, excuses voor de langere bezorgtijd... We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.